Kvalita a dobrý servis - základ pre každé podnikanie

HanseLifter je vždy k dispozícii svojim zákazníkom a pomáha s problémami rýchlo a veľkoryso.

Zakúpili ste si výrobok Hanselifter a máte technický problém? Alebo Vám bol dodaný iný produkt, ako bol objednaný? V týchto prípadoch, prosíme, kontaktujte naše reklamačné oddelenie. Náš vyškolený personál Vám ochotne zodpovie všetky Vaše otázky a rýchlo vyrieši Váš problém.

 

Rýchla reakcia na vzniknutý problém!

Ak chcete vyriešiť Vašu sťažnosť rýchlo a bez komplikácií, žiadame Vás, aby ste vyplnili reklamačný list, ktorý je dodaný spoločne s faktúrou (v prípade sťažností alebo záručných nárokov) nafaxujte na číslo +420 - 283 892 889 .

 

Naše reklamačné oddelenie sa bude zaoberať Vaším prípadom čo najskôr a okamžite Vás budeme kontaktovať späť. Samozrejme môžete tiež kedykoľvek telefonovať našim operátorom alebo môžete osobne navštíviť naše oddelenie služieb zákazníkom.